But the more I think the less I belive it and the more I want you here with me

Hej hopp.
Tråkig torsdag, varför?
Torsdagar är ingen tråkig dag!
Tänker inte säga mer, detta är ingen depp blogg!

Jag vet att alla tycker att jag är sjukt snygg när jag gör miner som kortet nedanför..
Den bjuder Bjössen på! :D
MJ hamnade även med i hörnet ;D


Och eftersom Bjössen är på bjudar humör bjuder jag på biolden ovan♥
Emma är blek och jag är brun, Emma är vampyren och jag varulven, rawr.

Och som E sa Plain White T's är ett riktigt bra band med några bra låtar, enligt mig iallafall.
Med Emmas dator som är lite opålitlig när man hanskas med den på fel sätt så vågar man inte ta risken att lägga in en låt på, kan jag göra det:
(Du vet att jag älskar din dator Emma!♥)
Plain White T´s - A lonely september

Plain White T´s - 1234

Plain White T´s - Hey there Delilah


Stor saknad, du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0