Don't want a number i got a name

Rebecka: Aj den där lampan lös mig rakt i ögat!
Jessica: Det kallas sol..

Efter en dag med praktik, blivit stoppad av en tidningsreporter, varm choklad med grädde, samtal hit och dit och mycket mer, är dagen avklarad!
Visseligen är det R som bloggar nu men jag bloggar lite åt hela Bjössen, och läsarna såklart!

Klev just ur en varm dusch efter typ 1 timme ute i kylan! Mina knän skakade som trummpinnar!
Man tycker att det borde bli litelitelitelite varmare i luften, men icke.
Trots solen är uppe mitt på dagen blir det inte varmare! Det är underligt.
Jag längtar efter värme!
Och jag tror inte jag är ensam :D

Vår gamla design!♥

Forever


Kommentarer
Postat av: Signe^^

Såg er i tidningen imorse;) Haha^^

2010-03-16 @ 11:34:56
URL: http://ziggsonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig! Snygg blogg må jag säga.



Igår gjorde jag comeback på min blogg efter att ha haft den pausad i två månader, och jag fick 200 besökare direkt med både gamla och nya.



Jag skriver om min frisörutbildning på

kategori "En dröm", och du kan också följa två av mina andra kategorier som är "viktnedgång 2009 & 2010" och "Tips".



Du är välkommen att besöka mig!



Jag lägger också gärna till dig i min BL om du lägger till mig! Ciao

2010-03-16 @ 14:36:05
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mums med glass!

2010-03-18 @ 07:10:49
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0