I didn't mean to fall in love but I did



HejHej, E här! Det var galet på läxis idag, spårade ut totalt och slutade i något sorts apelsinkrig mot 9orna som jag försökte hålla mig utanför. Har en viss talang för att bli träffad förstår ni.

Fin bild, eller hur? Hihi, R kmr bli less på mig har jag en känsla av, men om ni frågar mig så är hon bara söt när hon gör grimaser♥

Så, vare du vill det eller ej, BJÖSSEN BJUDER PÅ DET!

Och juste, på lördag äre ju UMEÅ OPEN som gäller för bjössen, det taggas! Melissa Horn och Salem al Fakir är ju bäst men även Marcus Krunegård är bra, och säkert mer också. Maskinen kommer tydligen, haha, det kan ju bli... Kul. Dåligt men kul.

BRA LÅT:
A lonely september- Plain White T's.

Jag skulle lägga upp den direkt men jag litar inte på min dator så...

 Chao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0