I was aiming for the sky

BJÖSSEN BLOGGAR!
Första gången på kanske 1000 år :]?
Sitter hemma hos Emma, taggar UMEÅ OPEN!
Japp för så är det, och nuuu tog E över tangentbordet, eftersom R var tvungen att bädda sin säng. Hon är så bortskämd min lilla grävling, så hon trodde att jag skulle göra det ÅT henne!! No way, hun.

Som sagt, vi taggar umeå open genom att lyssna på Melissa Horn, som är först ut på vårt musikschema ikväll. Fast nu bytte jag till Salem Al Fakirs låt Keep on walking, för han är ju också med på kvällens schema, oyes. Vi taggar.

Vet ni... E är deprimerad. Jack Johnson kommer till Roskildefestivalen och det är 15årsgräns, vilket innebär att jag kommer in, med lite god vilja, MEN jag får inte åka för mina föräldrar. "Det är bara våldtäckter, knark och fylla, bla bla bla". FATTAR NI HUR DEPRIMERANDE DET ÄR!??? Min största idol!!! En liten tröst är att jag vet någon annan som inte heller får åka, och den personen är äldre än mig. MOhahahaha. Men det är en KLEN tröst!

Nej nu ska vi börja bege oss såsmått, vi höres allesammans!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0