If you wanna be cool...

Hej! Lovade R att blogga så nu gör jag det, hihi. Nej men jag ville det också. Typ.

Hursomhelst, ikväll hade jag genrep på teatern, gick för dåligt för att vara genrep men jag tror och hoppas ändå att vi sätter den. Det är liksom bara en enda föreställning, jag längtar!

Nästa vecka är grymt chill, ledig måndag och fredag, slutar efter lunch tisdag och torsdag. NICE!

Jag saknar min andra blogg... Men jag kommer inte in på sidan med min skitdator, så om ni nu skulle undra så har ni svaret här. Blöööööööööö.

Jag har en High School Musical-låt på hjärnan. Pinsamt. Och den får mig att minnas någon jag vill glömma. Haha, jag och R har en bra plan. Men den kommer ni aldrig få höra, synd för er!

Jag är inte så elak egentligen, hahaah.

Flum. Fast jag är bara trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0