Jag är en vampyr



HejHej, E här. Hade egentligen tänkt ha en från -08 längst till vänster men jag hittade ingen där vi va på samma bild typ, haha. Men den som fick vänsterplatsen är ändå lite speciell, det var första bilden som kom upp på denna blogg! Mittenbilden är från vår bjössen-fest, och den högra har ni ju sett förr, den med. Haha, det syns ändå att det gått lite tid, eller hur?
Flummigare och flummigare tycks vi bli, hiih.

Ikväll ska jag och gruppen ha teaterföreställning!! Nervöst men KUL! Okej, jag är inte så nervös egentligen, inte än vill säga. Bara för biten med ensam strålkastare då man inte FÅR göra fel, den delen är läskig men nice. Puh, önska mig... NEJ JAG SKOJA BARA! Ni vet väl vad man säger i teatervärlden? Break a...

Nu ska jag sitta här och tagga för mig själv.

Hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0