Keep on walking

Umeå open var sjukt nice!
Superbra musik, sällskap av Kajsa och Felicia, snygga killar var man än tittade och härlig stämmning kunde det bli mycket bättre?
Med tanke på att vi somnade vid 3 och vaknade ett antal gånger vid 10-11 igår, av Emmas underbara brorsor som sprang omkring och smällde i dörrar, orkade vi inte mycket mer än slappa framför tvn.
Idag blir det stan med brabättrebästa människorna♥
Borde gå, kom just på mig själv att sitta i pyjamasen och min buss går alldeles strax!
←Innan filmkvällen med killarna började
Kom just på att jag har lite fler bilder från den kvällen på kameran men de bjuder jag på sedan.
Bjössen är alltid lika snygga på bilder!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0