Om man är korkad, tom och glad.

HejHej! E bloggar igen!
Om ni är uppmärksamma så kanske ni nu lagt märke till att det dykt upp fler kategorier på bjossen, och poängen är att inläggen jag skriver själv, dom ska hamna i Alá´E-kategorin, dom R gör ska hamna i Alá´R-kategorin och dom vi skriver tsm hamnar i Alá bjössen-kategorin. Har dock inte listat ut hur jag ska bära mig åt för att flytta alla gamla inlägg i rätt kategori men det ordnar sig säkert. Sen.

Jag missade Vampire dairys... Men jag hade viktiga MSN-konversationer att avsluta så wtf. Men för alla er som inte sett det, gör det, har bara sett ett avsnitt men det är tummen upp!

Annars kan ni roa er med låten Jag är en vampyr med Markus Krunegård. Till nästa torsdag. Tv6 kl. 20.00 bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0