Samson went back to bed

Idag är det fint väder.
Solen lyser, fåglarna kvittrar och asfalten har kommt fram.
Våren är här, och det är härligt!

Jag saknar alla mina kära vänner som jag inte träffat på jätte länge!♥
Saknar min Emma så lämnar mig i sticket när jag behöver henne, eller lämnar och lämnar.
Saknar Greta som jag inte lyckas träffa FAST HON ÄR HEMMA!
Saknar Emma Ö och Karin när vi åkte i Hemavan.
Saknar Ragia. Saknar Gustav. Saknar Rasmus. Saknar Kajsa. Saknar Jessica.
JAG SAKNAR ALLA!♥
Men idag ska jag träffa Rasmus, det ska bli kul!

Såg Bridget jones dagbok, den var faktiskt bra. Bättre än jag trott.
Handlar om Brigdet som har levt i 32 år som singel och börjar skriva dagbok.
I dagboken skriver hon om allt möjligt, även mål om viktminskning och hitta kärleken.
Inte den bästa film jag sett, men se värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0