Someday I´ll pay the bills with this guitarr

Gud, har äntligen kommit hem från stan nu.
Jag hatar busschaufförer som inte stannar fast än man står och viftsr med armarna som en galning och hoppas att de ska öppna. Men de öppnar inte.
Det slutar med att man står mellan 2 hållplatser och springer på samma plats för man vet inte vilken buss man ska ta. Lyckades med att missa 4 bussar! HUR LYCKAS MAN? Väl inne på bussen träffade jag FELICIA, som skulle iväg och simma. Jätte kul att träffa henne, längesen.

Var som sagt ner på stan idag, det var nice. Börjde när jag Karin Greta och Ragia flummade omkring här och där. För att sedan gå ner på stan och heja på alla vi mötte med frasen "Hej du glade prick". Nere på stan gick jag och Karin på Frasses och beställde varsit mellanstripsmeny och en MEGACHOKLADMILKSHAKE (0,8 L) som vi delade. Ganska awesome start på veckan.
Gick sedan och tittade och hittade en jätte söt kjol som jag inte hade råd med. Men imorgon, maby:D

Ja os är nu över ganska tråkigt. Fast hockeyfinalen igår var nice.
Pillercottrer, det roligaste efternamnet under hela os :D

Klaga inte på mobil kvallan, jag har glömt var jag la min kamera..


Förlåt, du vet vem du är och förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0