So what if it´s hurt me? So what if I breakdown?

Hejhopp R här igen!
Nu är jag hemma, och Emma är borta..
Det suger för vi missar varann precis!
Precis som E formulerar det så flyter livet på segt, och man vill slippa tänka.
Men det här är ingen deppblogg, allt depp hamnar åt sidan, från och med nu. När det gäller bloggen.

Dålig uppdatering vi båda ber om ursäkt och lovar att förbättra oss.

Jag och E missar som sagt precis varann.
Och för att göra de tråkiga bilresorna roliga så kör vi sten sax påse, via sms.
Det gick faktiskt bättre än väntat!
R: Okej vi kör sten sax påse.
E: Det går ju inte!
R: Jo, räkna till 10 efter du fått det här smset och sen skickar du sten sax elr påse.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
E: STEN!
R: SVEN!
T och V ligger på samma knapp(A)
Sen döpte vi om leken och la till lite småsaker, men det stannar mellan Bjössen hur den går till, eller hur Emma?;)


Jag ligger hemma och halsar hostmedicin, skulle egentligen vara med Rasmus och Ida, och Greta.
Men istället blir det en lugn dag framför tvn.
Hade tänkt se Bridget jones´ dagbok. För alla som någonsin har blivit övergivna, förödmjukade eller missförstådda.
 


JAG SAKNAR MIN BÄSTA EMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0