You can´t feel anything that your heart don´t want to feel

Idag klev Bjössen upp 11!
Riktigt tröttsamt med tankte på att vi inte somnade förän efter 2.
Tittade på Dirty dancing och Notting Hill igår. Två klassiker som man måste se innan man dör, minst 1 gång.
Själv har vi tappat ränkningen på hur många gånge vi sett dem!
Flummade och hittade på nya versioner av gamla lekar.
Igår hittade även New moon i brevlådan så ikväll blir det filmkväll igen♥
Lykke Li - Possibility

Ska strax ner på stan och hälsa på några överlyckliga tjejor i Starz ska se om jag lyckas få med mig kanske Ramsus och Gustav.♥

Det började med en liten blå tvålprick.

Som skummades.

Handfatet förvandlades till ett skumfat.

Allt avslutades med att blåsa på skummet.
Min, Ragia och Gretas bästa humor!♥


Kommentarer
Postat av: NOWNA

Vad tycker du om "Army"färger? Kommer det inspirera dig i år?

Postat av: NOWNA

Ursäkta mig, menade så klart "ni" ;)

Postat av: emma.

sv: tack :)

2010-03-21 @ 22:40:47
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Ja, tycker jag med :) men ni kanske ändrar er? haha, så kan det vara för mig ibland. . först är jag verkligen kritisk mot något och sen blir jag själv kär i det. Vad är ert bästa skönhetstips? :) intressant å veta

2010-03-24 @ 18:36:50
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0