All the love I have in here



Hihi, E bloggar och E hittar coolish bild på R tillsammans med kattn min. Busigt.

Gårdagen var awesome, Kulturnatta är bara nice. Det här slog förra året med hästlängder, promise. Jag fick subwaykakor. Mums. Jag fick skrika mig hes  på konsert och leva i nuet. Istället för att tänka på konsekvenserna. Det var skönt. Livet lekte för ett tag helt enkelt. Underbart. Jag älskar mina vänner, om jag nu inte sagt det förut. Pöss på er.

Okejokej, jag är trött.

Drömde mystisk dröm inatt om att jag bråkade med folk i matsalen om att det fanimig inte ska vara ljust korvbröd till hamburgare, det ska vara grovt hamburgerbröd. Och jag som inte ens gillar grovt bröd. Fattar ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0