I woke up in the middle of a bad dream

Nu sitter jag hemma med min brorsas musik i öronen och intalar mig själv att jag är frisk och ska göra något annat än ruttna här.
Fast med detta väder stannar jag hellre inne än går ut.

Nej idag står jag stilla men tiden rör sig, lika så bloggandet.
Ska ta och lämna över resten av inlägget till dessa bilder:

Extremt flummig bild från en minnesvärd kväll bakom kameran befann sig Emma ♥

Här däremot befinner sig Axel bakom kameran, båda bilderna från somekindospeace.
Lyssnade på Deportees som spelade och lekte med heliumballongsröster, underbart ♥


Kommentarer
Postat av: llooba

åh så fiint!:O<3

2010-05-01 @ 16:46:07
URL: http://llooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0