I wouldn´t even try

R här!
Har nu pluggat i över en timme och tar mig en välförtjänt paus.
Det är helt sjukt vad lärarna pressar på en läxor och prov sista "riktiga" veckorna.
Hursomhelst kan man gotta sig med att som sagt det är bara ett par "riktiga" skolveckor kvar!

Ikväll är det sista Andra Avenyn eveeeeer, enligt E, har lite beslutsångest över vilket tvprogram jag ska se på.
Andra Avenyn vs Grey´s Anatomy
Eller kanske inte se på tv alls? Hm.
True blood ikväll iallfall!
I-landsproblemen svävar i luften känner jag.

Just nu längtar jag mest efter sommaren! ♥

Vad vore sommaren utan detta?



Fast med tankte på april-vädret som vi har nu eller maj-vädret, så känns sommaren långt borta.


Kommentarer
Postat av: llooba

sv: killproblems:(<3

2010-05-07 @ 20:50:22
URL: http://llooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0