Start of something new?

Somsagt en fulspäckad och extrem kul kväll och natt.
Fullproppad med utomhusfärder hit och dit, presentöppning till födelsedagsbarnen, sjönsång, tårta, tjejsnack, lekar, toalett skrikande på hjäääääääälp och mycket mycket mer!
Somnar vaknar somnar vaknar det är jag just nu, men efter max 2 timmars sömn och ett antal matcher under dagen kan man inte vara pigg vid detta laget.
GRATTIS GRETA OCH RAGIA! ♥

Har bestämt mig jag ska se Lejonkungen inom kort, vill ingen se den med mig ser jag den själv det kan jag lova!
Bjössen blev också ganska tagg på att se Titanic det var ett antal månader sen senast.
Båda är filmer man måste ha sett innan man dör annars missar man något, verkligen.
Har god lust att sitta och rabbla upp alla filmer man måste se innan man dör men känner att den listan kommer bli för lång. Kanske någon gång jag orkar, fast nej.
Skulle inte ha något emot att uppleva ungefär samma igen.

Taggad på softboll imorgon? JA!
Eller det är typ bara jag och Greta som är det, fett nice.
Ännu mer tagg på fotboll nästa vecka.
Skolan är så dum att de sänker oss endast 1 lektion med fotboll. Snålisar.

Är fett trött..
Nu ska jag sova.
Nej inte riktigt.
Peace.


Blogg.se laggar och jag kan inte lägga in en bild, typiskt.
Ni får gissa vem det är som skriver, borde inte ta så lång tid för de som känner oss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0