The way you move ain´t fair, you know

Vill bara klargöra att jag var extremt trött när jag bloggade senaste inlägget.
Tänker faktiskt inte ändra ala stavfel jag gjorde heller, sån är jag.

Emma är i London och jag är avundsjuk så jag blir alldeles grön i ansiktet.
Hon lyckades faktiskt ta sig till London trots askmolnet låg över ungefär hela storbrittanien.
Hon sa "Sålänge jag kommer dit är jag nöjd, fastna i London vore inte helt fel"
Kan defenitivt hålla med henne. Fast ensamheten utan vännerna vore inte rolig.

Hade en trevlig kväll igår med fotboll, brännboll trots att min sinnesnärvaro inte var på topp. Även linbana som vi lyckades åka fyra på samtidigt trots Grabbes lår var halvt döda efter luftfärden 3 centimenter övre marken.
Kvällen avslutades med en jämncykelfight och smällarna som kom hamnade så att säga på grabbes styre.

Ska ta och pallra mig ner till Greta lite senare ikväll och se vad för galenskaper vi hittar på ♥


Jag förstår inte vad det är med blogg.se kan inte lägga in en bild.
Ni får gissa igen vem det är som skriver.
Vill klargöra för alla som inte uppdfattade det EMMA ÄR I LONDON.
Nu får ni gissa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhhahah ska du ändra ala stavfel?

2010-05-17 @ 19:13:58
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0