Dödsbädd och 34 skrikande myror.





Vi kan om vi vill. Det här är Bjössen när vi är som bäst. Vi gör nämligen vår gemensamma idrottsuppgift över webcamen! För alla som inte ser det så är det mitt vackra hårfäste och extremt bleka ansikte vi skymtar i det nedre, vänstra hörnet, och självklart, R på storskärm. Hon var inte beredd på bilden men blev naturligtvis vacker ändå. Nästan lika vacker som mig.

Hur läget är? Well, jag är dödssjuk. Dör kanske imorgon. Fast förhoppningsvis inte, då planen fortfarande är att jag ska till Stockholm imorgonkväll. Är smått supernervös (fast detta är hemligt) för att flyga ensam, men som tur är så är jag ascool så det kommer gå fina fisken.

Nu ska jag återgå till chatten, så vi får höras senare.

Er alltid lika häftiga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0