Hold on to that feeling

BJÖSSEN BLOGGAR!! Det var sjukt länge sedan sist men nångång måste man ju göra comeback. Och för att göra det hela ännu lite roligare så har vi varit ute och tagit lite heta bilder i det fina höstvädret. Trots solen är det extremt kallt idag, men det syns ju inte på bilderna. Eller... Inte på  alla bilderna iallafall.




Den här har vi döpt till Tugga löv I.


Denna heter Dubbelhaka.





Den här har namnet Halleluja.


R har äntligen återhämtat sig från en otäck, långvarig förkylning/influensa och det känns väldigt skönt att ha henne tillbaks vid min sida. Och nu upptäckte jag att hon har små vita blommor på sina naglar. Cute.

Igår blev jag, E, bortrövad av mina kära vänner. Smått obehaglig men ändå underhållande händelse. Ögonbindel och lång, förvirrande resa på pakethållare. Spänning i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0