Tjabbatjenahallå



Hejsanhoppsan. VI HAR FÅTT DATORER!! Så jävla nice. Och kolla vad jag hittade på den, om inte en bild på tuftuffa pingviner! Awesome shieet.

Annars så saknar jag min R hur mycket som helst och hon kan ju bara ta sig i brasan för att hon när sjuk. I MISS HER! Fast jag var där igår igen som hastigast, vågade dock inte andas ordentligt, TÄNK OM HON SMITTAR MIG!

Det ser fruktansvärt töntigt ut med halva klassen på rad i korridorerna framför varsin dator. Men man kan ju alltid känna skadeglädje över att en del klasser inte får sin förän på måndag.

Nu ska jag... Eh... Minns inte, jo juste, jag har bajsprov om 10 minuter. Blä. Men ikväll blire tårta. Nice.


Kommentarer
Postat av: HEMLIG

Vi får våran om typ en timme, TRORU MAN ÄR TAGGAD ELLER?!?!

2010-10-08 @ 10:26:00
URL: http://tradosked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0