Pretend like you´re not real

Haha okej nu var det ett tag sen det uppdaterades här.
Helgen har bjudit på härliga tjejkvällar och långa nätter.

Jobbigast måste ju ändå vara när man känner på sig starkstarkt att man har glömt något viktigt men kan inte komma på vad det är man har glömt. Jag har en svag sådan känsla just nu men har verkligen ingen aning om vad det kan vara.
På tala om glömma saker.
I fredags  när det bar av till Jessica lyckades både jag och E glömma mobilen på bussen.
E: Var fan har jag lagt min mobil nu då!
R: Var fan har jag lagt min mobil nu då!
Båda: FAAAAAAAAAAAAAAAN!
Lyckades dock tillslut få tillbaka mobilerna efter ett par timmar och ett fåtal oroliga samtal.

Sitter för tillfället och jobbar hårt på svenska uppgiften som går ut på att man ska skriva om sitt liv i mitt fall från det att man föddes tills man är 50. Svårare än man tror och det hela blir ju inte lättare att man ska lyckas klämma in det på endast fyra A4 papper. Mitt liv som det ser ut just nu på tidslinjen är fullspäckat med roliga saker som jag ska trycka ner på papperet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0