Virrigt värre

Jag har en sönderklottrad arm, ett stökigt rum och trasiga byxor. Jag är helt lost när det kommer till Photoshop, tydligen en rätt odräglig, steriotypisk tonåring så fort jag kommer hem och det står en dammsugare placerad mitt på golvet, en ironisk symbol. Jag känner mig pömsig men ändå upprymd på ett väldigt avdankat vis, och hungrig fast ändå mätt. En känsla i magen av att helgen kommer att bli trevlig, fast ändå orkar jag inte riktigt hitta känslan. Och mitt i allt det här så är jag hemligt glad utan någon som helst anledning. Det regnar ute. Man är konstig när man är åtta år.
Nu ska jag hitta igen Pippi på rymmen.
Japp, E is Back in tha house.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0